♥ Sjuker!

yes jag är sjuk...typ fortfarande! har varit förkyld nu i 1 månads tid o någon vecka till kanske! sjukt trött på detta nu! men men...just nu har jag fått en hosta på halsen med...guuuud tror jag hostat upp alla inälvorna just nu asså...hjärnan e väl påväg ut den med! jaja! tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för att uppdatera bloggen lite! ska gå o göra lite mat till mig nu! åt lite pepparkaks fil vid halv 1 idag sen har jag inte ätit mer! inte hungrig nu heller egentligen men lika bra! uppdaterar mer sen när jag orkar!


Puss & Tjiiing!




Bild lånad från: http://pernillawahlgren.se/har-och-makeup/antligen-3.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***