♥ Snuttefis!


Tjejen jag älskar mest av allt i hela världen heter Evelina Cullin o hon ställer alltid upp o finns alltid där när man väl behöver henne! jag älskar att du finns hos mig Snuttefis♥ våga aldrig gå ifrån mig, våga aldrig lämna mig! Klarar det inte utan dig vid min sida! Du är absolut den bästa vännen jag har. Kan alltid snacka med dig om det är ngt som är jobbigt o svårt! Tack för att du har funnits i mitt liv nu i nästan 10 år! Glöm aldrig att jag älskar dig vad som än händer!







Kommentarer
Postat av: Anonym

awe snuttefis du helt jävla underbar du fick mig just att börja böla :)du betyder allt o jag tänker aldrig någonsin lämna dig o har aldrig tänkt tanken på att göra d heller tsm klarar vi allt jagälskardig <3<3<3

2010-12-22 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***