♥ Billys pannkakor

Testade billys pannkakor med choklad smak, något av det mindre godaste jag ätit klara inte ens av o käka upp resten...år 1 pannkaka av 2....usch...chokladen va hemsk o själva pannkakan smaka inte ett skit...nej dom klarar vi oss verkligen utan!


BTW. så känner jag att jag vill ändra om totalt i min blogg, faktiskt! hmm...ngn som har tips så man kan bredda själva skriv inläggen o själva menyn, flytta menyn så dom blir boxar ist o sen hur man får mellanrum mellan menyn, bosar o inläggen! haha nån som en fattar vad jag babblar om?? hoppas det haha! men iaf, ska ta o redigera ngn ny design till mig nu o kanske till ngn mer ;)

puss



Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***