- Thuresa!... ♥

Varit på skolan idag o typ blivit filmad av svt hihi..coolt....Donnez skulle spela in sitt program till danskampen på skolan...så jag e med på ngt hörn men sen om dom klipper till den biten vet jag inte! efter det gick jag till körskolan iaf, klarade nästan det...hoppas på att det går vägen imorron...Ska hjälpa pappa att städa först iaf! sen får vi se vad som händer! Efter allt så gick jag till Stefan...han sov när jag kom så vi gjorde inte så mkt...la oss i sängen till sist...slutade med att båda somnade o sov bra länge...sen vaknade jag o Stefan sov tipp som tätt o jag surfade på min telefon! som vanligt haha! Kom hem runt kvart över elva nu ikv...Stefan kommer hit o sover hos mig imorron, ska mysa som sjutton...o jag vet ju en som kommer fråga ut han totalt...OMG..pappa haha....kommer dö av pinsamhet ju! men men...ska messa lite med Stefan nu sen blir det film sen sova =)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***