- Thuresa!...ARG

Inte nog med det att dom vill inte att jag ska söka jobb t.ex uppe i stholm för dom vill jag ska vara här hemma omkring eftersom jag aldrig bott sj osv...men hallå va fan har dom med de o göra..mitt liv, mitt val..men inte enligt dom! fy fan....hatar dom just nu! skulle kunna slå sönder ngn just nu...Har letat jobb o utbildningar idag på datan en del av dom 7 timmarna iaf...men pappa har klagat på mig för att jag inte gått ner o städat rummet förens nu ikv! borde dom inte vara glada för att jag letar jobb? eller? fattar typ ingenting...en sak e säker..o de e att jag vill bort ifrån denna fucking håla...vill upp till stockholm o hitta jobb där...visst boende osv kommer ju bli as svårt men de e ju ngt man får ta....finns säkert nått som kan lösa det....får inte ens pröva mina vingar för dom, så tack så jävla mkt för att ni håller mig kvar i fucking skåne....vill inte bo här fan! möjligtvis Helsingborg men vill fan upp till stholm! grrr....nej e för arg för detta nu! ska kolla tv eller ngn film...blir det film så kommer det upp på bloggen sen vad jag tyckte om den!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***