- Thuresa!...Dålig uppdatering

...Yes i know, sorry for that...men det fixar vi...får sätta igång nu igen...håller på för fullt med körkorts teorin...har böörjat komma igång på den nu tycker jag, har min sista körning nu den 27:e sen hoppas jag att teorin är klar tills dess så jag kan boka uppkörningen...men iaf...veckan har varit lång o seg, mensvärk till max hade jag igår men idag är det bättre som tur e...ska in till snuttefis idag o stannar över tills imorron...ska bli så skönt att komma hemifrån nu över ngn dag...har min Iphone med =D wiwiwiwi hihi...gött...kan nog uppdatera ngt ifrån den med tror jag..ska testa iaf men då blir det ju dock inte långa inlägg för då kan jag ju sitta i evigheter så nej tack för det lixom =P

men men, ska fixa lite grejer med min iphone nu sen ska jag packa det jag ska ha med mig o sen fixa mig =)
puss o tjiiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***