- Thuresa!...Ute på tur

Stefan kom o hämtade mig runt halv tio o sen stack vi hem till ngn av hans kompis, stack till Ängelholm o käka o sen körde han hem mig...så var inte så mkt mer med det sen!

Imorron eller snarare idag ska jag till 'ngelholm o snacka med jobbcoatchen sen därefter ska jag till körskolan o jobba satan i det, sen där efter ska jag till Stefan o mysa lite =)Får se vad som händer där efter annars! Ska på dansen med ikväll så blir väl hos Stefan tills dess....men ska nog ta o kolla ngn film nu om jag orkar...eller nä tar det imorron, sätter igång lite musik istället!

puss

Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***