- Thuresa!...Bakning

Sådär...nu ahr jag bakat mina muffins..dom blev as goda =D hihi
men iaf..vad ska man göra nu då, jo jag ska städa undan lite sen ska jag ner i duschen..
sen slänger jag nog igång ngn film..halva Greys har ju redan gott så palla kolla på det...
jag e iaf as varm =P haha

idag på praktik hade vi julpyssel hela dagen...as kul...
jag satt o messade med några stycken när jag hade rast iaf..myspöjs =D hihi
jag ska fila till mina naglar som ÄNTLIGEN har blivit långa..annars biter jag eller klipper jag ju..men men
NO MORE, NO MORE..nej nej nej...never...haha
dom ska va fina nu..känns lite konstigt att ha dom långa bara..fastnar överallt o river sig lättare...SUCK..
men men, de hör väl till med långa naglar...eller? =O haha


jaja nu ska jag städa undan sen kallar duschen o sen filmen...
pösshajs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***