♥ 9 Januari 2011

yes, söndag dårå! inte gjort så mkt idag! morfar åkte in på sjukhuset igen i fredags tror jag det var så jag, mamma o mormor stack dit idag o kolla läget! annars åkte vi hem o så...käkade pizza sen har jag haft program från 6-9 ikv sen så sitter jag här! snackar med en kille från Landskrona..ska antagligen dit i helgen! får se hur det blir med det! hmm! ehm...ska kanske göra en snabb design nu innan läggdags...men kl e typ halv tolv nu så the parents kommer säga att jag ska logga ut nu! aja...får se hur långt jag hinner...annars åker den upp imorron!

blir film nu ikv annars! pussss

Kommentarer
Postat av: johannabertils♥

nu har tävlingsbidragen kommit ut gå in och kolla hur det går för dej och tipsa gärna dina läsare om att rösta på dej.



Pussssssss /johanna

2011-01-10 @ 22:18:48
URL: http://jjohannabertils.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***