♥ Mobil-lista!

 

Fram med mobilen håll in knappen och bara stanna på ett namn.


Namn: Mormor Eva
Är han/hon kul?
Har du kramat personen? ja
Minne av personen? längesen!  

Namn : Ungdomsmottagningen HBG
Var träffades ni första gången? aldrig varit där haha
Är personen viktig för dig? haha ehm..nä
Sista bokstaven i personens namn? G


Namn: Mamma
Flicka eller Pojke? Kvinna
Älskar du honom/henne : Ja
Har du pratat med personen i telefon? aow



Namn: Faster
Hur länge har ni känt varandra? jadu, sen jag var liten antar jag
Har du kysst honom/henne? nope!
Kan du berätta hemligheter för personen? vet jag inte...har aldrig gjort men skulle nog kunna!


Namn: Carolina
Är ni släkt? nope
Känner du honom/henne bra ? aa, tycker jag



Namn: Millan<3
Har du sänt personen ett sms? Jupp senast i Fredags
Är det en tjej? Kvinna
Går personen i samma skola? Nope hon jobbar!



Namn:
Är hon/han vacker?
Känner du honom/henne bra?
Är han/hon upptagen?


Namn: Stefan Broman
Hur gammal? 24, fyller 25
Bor? Klippan
Hatar du personen? Nä! men ogillar numera!


Namn: Harem
Har du träffat personen? Yes
Är han/hon trevlig? Jodå
Vad börjar hans/hennes namn med? H


Namn: Denise
Har du kramat henne/honom? Ja
Har du sett personen full? haha ja
Är personen äldre än dig ?  Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***