♥ 4 Januari 2011

Idag står mkt på scemat, ja herregud..haha! funderar starkt på att göra en ny blogg eller bara radera allt härifrån o börja om! får se hur det blir!  men idag ska jag iaf käka nu vid 9..hungrig o sen slutar jag här 12...SUCK!  messa lite med rickard o se om han svarar...sen ska jag käka ngt igen efter 12 o sen ska jag se om jag får tag på Stefan o sen blir det väl in till Åstorp o käka ngt igen haha! o sen blir det att fylla i tatueringen! ihhh...vill inte...men iaf det blir säkert skit bra =) gött =D haha! 

Men deet blir säkert bra...ska iaf öppna en ny blogg o se om jag får till lite designer o så! fila lite på min senare kanske om den blir bra! =)   Ska läsa lite fler bloggar nu iaf, har ju inte ett piss att göra här nu ju!..


HAR NI NGT BRA SYSTEM PÅ HUR MAN LÄGGER UPP OLIKA KATEGORIER O HUR MAN DELAR IN DET SÅ HÖR GÄRNA AV ER SÅ FÅR NI HJÄLPA MIG  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***