♥ centret

sitter här på jobbcentret, slutar 12...så jävla skönt! fryser som en idiot, mina händer e iskalla osv osv...ska in till ica sen o se om dom har ngn kycklingsallad jag kan käka på bussen sen! ehm...aa...ska till Åstorp o vårdcentralen för att få en kompliterande spruta för svininfluensan eftersom jag ligger i riskzonen (astma + övervikt) så att jag e tvungen att ta en sån...sen därefter ska jag in o lämna in kameran IGEN!  hämtade den igår o sen när jag väl ska börja fota så funkar inte möget...eller att jag kan ju fota så men skärpan ställer inte in sig sj utan de måste jag sj fixa genom o ändra där framme på objektivet....de gjorde ju så förra gången jag tänkt lämna in kameran o de va bara en knapp som vart fel då men den knappen har jag testat på alla sätt o de e inte de denna gången! så lagom störigt att få lämna in den igen! o innan de att jag hämta den igår så tog det fucking 5 veckor innan dom ens börjat på den...o lagningen tog typ 4 dagar! dom hade haft semester så drf dom inte gjort ngt! men åhhh...fuck dom lixom! nä nu sitter man här o blir irriterad till max oxå...fan! 10 min kvar o as hungrig! messat lite med älsklingen o så..annars inte så mkt! suttit o läst igenom typ 30 olika bloggar, skojar inte...helt slut i lilla huvet nu! ahhh! bilder kan jag inte heller ladda upp här...SUCK!

nej nu ska jag inte tråka ut er nå mera så jag säger så att det dyker väl upp bilder ikv skulle jag tro...om jag orkar skriva ngt då ens! kamera sladden hitta jag inte igår heller...tog ju lite bilder på kusin o så som jag tänkte lägga in, jo...sladd borta HURRAY! hah eller inte! aja


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: julia

HEJ! Vad sör du är! och din blogg är jätte fin! skulle vara kul om då gick in på min blogg nån gång! <3<3<3



krusenstjerna.devote.se

2011-01-13 @ 19:59:36
URL: http://krusenstjerna.devote.se
Postat av: Linn

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 16:08:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***