- Thuresa!...Diggiloo

Gonatt/Gomorron vad som helst..kl e iaf 02.47 nu..o jag e skit pigg...men iaf..

Igår så läste jag på http://diggilooturnen.blogg.se/ att man kunde skicka in en typ av "ansökan" om att få vara där under Maj-Augusti månad som typ en "personlig assistent" för att få göra bland annat... "Som hjälper våra artister med blogginlägg, chatt, videofilmar vår vardag och lägger in i videodagboken" och det vill jag verkligen, så jag bara hoppas på att jag blir vald..men undrar vad mamma o pappa kommer säga ifall det skulle bli jag nu...det hade ju gått över skoltiden..men att få vara med där o liksom komma ifrån allting här hemma hade varit så otroligt skönt..men sen på ett sätt så hade jag ju längtat hem efter ett tag...men tror inte jag hade tänkt så mkt på det ändå eftersom jag hade nog haft jäkligt skoj där vareviga sekund...Detta skulle bli världens bästa år om jag fick vara med där..gud, ryser bara jag tänkter tanken att få umgås med alla artister o medarbetare..vore ju som om en dröm slog in...iaf det hade verkligen var skit häftigt att få vara med där i ca 4 månader..gud silken upplevelse va...tänk om det blir jag..*hoppas hoppas hoppas*

men nu ska jag försöka sova trots att jag inte e ett dugg trött...men men..får se...
har nog rätt höga förväntningar just nu så ska väl ta o lägga ner dom..men man kan ju alltid HOPPAS som faaan..haha!...för jag kommer verkligen att hoppas!!!

GONATT O SOV GOTT...
pösshajs <3




03.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***