- Thuresa!...03.30

Asså nu är jag ju verkligen på G med det är med bloggen...ja jävlar i det...har fixat en ny snygg design...tänkte göra ngn till Snuttefis senare idag om jag hinner...eller ja har ju hela kvällen på mig annars ju :) Ska hjälpa mamma o pappa att städa idag...fy fan va tradigt...men sen efter att det är gjort så blir det nog bowling...om mamma eller pappa kan skjutsa mig till åstorp eller till bussen så jag kan ta mig in...får se hur det blir med den saken...Iaf, jag sitter o kollar på tv faktiskt...har sett avatar..fy fan va bra den var :D hihi...o BTW...jag e as hungrig :P...Vad ska jag göra sen när programmet på tv:n e slut då? sova eller kolla vidare eller sätta på en film...nej jag ska nog sova..börjar bli trött med faktiskt...nej fan, nu ska jag sova, när detta e slut...se om jag vaknar tidigt idag så jag kan äta ngt o sen lägga mig igen haha...aja...GONATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***