- Thuresa!...Fredag

Gomorron, typ!

sitter på svenska C, har käkat en baguette o druckit en pucko...got gott!  allt för längesen jag skrev här så kanske dax att bli lite uppdaterade kanske!?!...Som sagt fick ju en lillasyster, så sjukt söt är hon =) men iaf...var hos snuttefis från söndag till måndag, många många bilder blev det, kommer en del här senare...o helgen innan påsklovet så var jag hemma hos carro o där var det livat...sjukt roligt...jag vinglade hit och dit senare på kvällen =P haha...sen på lovet gjorde jag absolut ingenting, bråkade med pappa ex antal gånger bara...tråkigt men sant...känns som jag har lite svårt med stavningen idag kasnke =P men det fixar vi =D i onsdags var det Linedance, världens roligaste dans fick vi lära oss...ska se om jag hittar ett klipp på dansen sen...skit rolig o grymt bra musik till med =) nu idag ska jag ta bussen halv 12 till åstorp för läkarkontroll på min astma...ska blåsa i spirometri o se hur värdet ligger...men innan dess ska jag ha svenska B..slutar snart svenska C...sen efter svenska B så är jag på MIBAS ett litet tag och sen ska jag iväg ju...o sen nu vid halv 10 tiden så e det student tåget...men palla vara med där, roligare att kolla på ju =)  hihi...men nu ska jag FÖRSÖKA joba vidare lite...o för att det ska funka så läger jag upp lite bilder på min söta syster  =)



Lillebror Emil är stolt över sin lillasyster Angelina


Sovedags...


HIF nappen...och världens sötaste =)


Sover hos moster...

 Sitter i barnstolen påväg hem från sjukhuset...



NU kan vi jobba vidare med ett leende på läpparna, trots en jävla huvudvärk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***