- Thuresa!...Storasyster

2010-04-03 Flicka Rosenqvist

Föräldrar: Marie & Sebastian
Tid: 06.25
Vikt: 3715 gr
Längd: 50 cm
Syskon: Olof 11år, Cecilia 8år, Emil 5år  (Har inte satt ut mig heller och hon vet väl inte ens min ålder)
Hemort: Helsingborg




Säger grattis iaf, är ovänn med min riktiga mamma så jag komemr väl aldrig få chansen att träffa henne, så vad spelar detta för roll egentligen!  Vill bara inte vara ovän med henne längre, har skrevit till henne men hon ignorerar en...moget..NOT...jaja...ska väl fucking gå ut...har inget att göra...trååååk.... Har skickat en grattis hälsning med, fått svar? NEJ...inte ens ett tack kan man få...dålig stil....

Kommentarer
Postat av: kajsa nihlen

sv. naww tack så mycket . du har väldigt fin blogg . puss

2010-04-07 @ 18:41:38
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: Sebastian

Du är snäll att tar bort bilderna på Angelina innan den 23/4. Annars åker du på en anmälan om stöld av bider. Dessa är privata inom familen Rosenqvist.

2010-04-21 @ 18:07:41
Postat av: Marie Rosenqvist

Du är snäll och plocka väck bilderna på Angelina innan denna månaden slut..Jag kommer annars att anmäla dig för stöld på bilderna.. Dessa bilder är privata inom familjen Rosenqvist..

2010-05-17 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***