- Thuresa!... ♥

Hipp Hurra för här kommer fyllebjörnarna, rullar fram igenom sagorna ohh vi får supa mer  ;) haha skoja iofs!


Men iaf, har suttit med min design i 2 timmar typ...innan jag blev nöjd iaf! men nu ser det sjukt bra ut..men ändrar säkert efter 2 veckor igen haha...men det är jag det! hade tänkt lägga ut en massa bilder sen diggiloo, landskrona karnevalen, hbg festivalen..men orkar inte just nu så det får bli när det blir!  har kollat efter jobb osv nu i veckan...har hittat ett eller ja det var faktiskt min coach som hittade den anonsen..men vill verkligen ha den asså...


 


TÄNK så FÅR man dom grejerna sen...WOW...JA TACK....hoppas på det bästa...har skickat in CV o personligt brev o betygen till min coach för hon skulle snacka med han om det..hoppas det funkar iaf! men ska till henne nu på tisdag kl 11 o se om vi ska ändra ngt eller om det bara är att köra på...vilket jag hoppas på såklart! men men...nu ska jag nog ta och lägga mig, börjar bli super trött...fast ska nog ringa älskling först =)

puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***