- Thuresa!...Kusin + Bjuv

Hejhopp!

pappa snodde duschen, grr..men men blev väckt av kusin nu vid middagstid...han är inte lika galen i sina väckningar nu som han var när han var mindre...plus han har blivit skit lång, har inte sett han på ett bra tag nu så det är ju inte så konstigt att han blivit 10 meter längre ungefär haha...men mamma har iaf planderat att vi ska till bjuvs festivalen...kommer dö om jag stöter på Niclas där!...hoppas inte iaf!

mamma o pappa sa att jag får ha min telefon tills söndag iaf..typ iphonen så lixom...men hoppas på att dom glömmer det sen hihi, men troligen så kommer mamma komma ihåg det så fuck isf...men men...pappa verkar vara klar nu så ska in i duschen sen ladda väskan med kamera osv...kommer nog bli en hel del foto idag tror jag!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***