- Thuresa!...Nu jävlar...

har jag börjat komma igång med bloggandet...rätt kul att blogga när man nästan vet vad man ska blogga om..haha okej det där lät jäkligt knas! men iaf..var på körskolan idag...slutpärmen klar idag så nu e det bara dataproven kvar...SKÖNT...så jag slipper dom sen!  sen uppkörningen sen e jag förhoppningsvis klar sen...men men...gick in om skolan sen o kolla lite..snacka lite med sanne i kiosken o sen carro o emelie...fast det var iofs efter att jag köpt maten till mig och pappa...hade dock 5 spänn över så pappa fick hämta mig i klippan men de  hade han nog inget imot verkade det som...hihi...han var nog hungrig med så drf det gick så bra..hahha där har vi anledningen ju  ;)   men men, kom hem o käka lite sen har jag städat hela huset..duktig jag varit =)  ska få ha min iphone lite idag =P hihi...förhoppningsvis så glömmar dom bort att jag har den imorron haha...


but anyway...funderar på ny design..jag vet IGEN...hihi...blir lätt trött på mina designer, hihi...men sitter o lyssnar på lite musik o sen snackar med snuttefis på FB...haha fattar inte vrf över fb när jag e inne på msn, hmm, aja! haha! tänkte nog starta ngn film...om jag orkar, hon ganska ont i huvudet just nu...men tänkte iaf ha ngn form av tävling här, men vet inte om vad...ngt förslag på tävlingar?
aja, ska fixa med lite grejer nu sen blir det nog fasiken film faktiskt =)
pussans =)♥



♥ Mitt syre, mitt liv, mitt allt...älskar dig så mkt snuttefis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***