- Thuresa!...PROBLEM

fuck fuck fuck!

inne på tradera o "vann" en iphone för 2225...yes tänkte jag! men har bara 1500 o fattar typ 850 spänn bara för att han ska ha 98 i frakt med! så ja....mamma o pappa vägrar att betala så jag vet fan inte hur jag ska göra nu asså! o man kan tydligen inte dra sig ur heller! FAAAAAAAAAANNN....piss....aja får väl lösa detta på ngt sätt!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN


--------------------------------------------------------------------------------------------

Okej typ löst, mamma o pappa betalar den men jag får inte den förens jag har betalat av allting...så mina studentpengar går inte till det! måste börja från 0 o upp till 2225  =/  FUCK
aja bättre än ingenting ju, men jag kommer ju ha hittat ngn annan mobil som jag vill ha innan jag har betalt tbx den ju  =O....jaja, ska kolla film nu sen fucking sova...ska till min jobb coach imorron o se om jag fick de jobbet inom webbdesignen...men det lär jag väl inte få endå så...FAAAAN...aaaaaaahhhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***