♥ Fotoboken!



Kommer ni ihåg fotoboken som jag beställde för typ 3 veckor sen kanske? iaf, jag har fotat bilderna som jag tog med i boken...dels av inte så många som jag hade velat för där var flera stycker som jag vill ha med som jag tvingades välja bort eftersom jag ändå tyckte dessa jag tog här var en aning bättre...men men...ska framkalla en hel dell sen när jag fått min lön sen jag jobbat osv. tror jag har lagt till lite över 100 bilder sen Diggiloo i sommras o sen blir det nog en 70-80 st från vanliga foton jag tagit och sen som jag redigerat...plus sen ska jag ge ngr till Snuttefis och sen ngr till Lisa som ska postas =) hihi..Just nu håller jag på att ladda ner PS CS5 och Illustrator CS5...får se hur det går..ska snart sova o kolla på film med!...hihi...nä men här kommer bilderna =D



 

























 



Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Jättefin fotobok! Vilken bra grej att göra en sådan =)

2010-12-12 @ 19:17:51
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

cool bok =)

2010-12-16 @ 11:11:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***