♥ Nedräkning!

Yes, om typ 12 timmar så e det nytt år! faktiskt sjukt skönt! nya tag osv...yes det kör vi på!
massa nya mål har jag som skall fixas! 
Det första som skall göras på nya året är!...

♥ 2/1 - Börja på jobbcentret igen
♥ 4/1 - Fylla i min tatuering =D
♥ 7/1 - Ledig från jobb centret
♥ 11/1 - Skriva avtal till min praktikplats som fotograf =D
(adapt media i Klippan)


Längtar som en idiot tills den 11e för fan! då kan jag verkligen börja utveckla mina fotokunskaper... LOVE IT =D  sen längtar jag ju lite tills den 4e med men det kommer kännas...men det får jag stå ut med...kommer väl bara ta ngn timme hoppas jag! hihi..

Nej, om man ska ta o göra en ny blogg design IGEN?? bara 3 dagar sen jag satte dit denna jag har nu..haha! Ska ju fota Carro idag så tänkte om hon kunde ta lite nya på mig med till bloggen såklart =) hoppas, hihi! Sitter för övrigt med glasögonen på sne o lyssnar på musik o redigerar lite bilder för har typ inget att göra! hehe! ska fixa telefonen med nya bilder osv för jag hann inte inatt för pappa klaga när kl var halv 1...saknar verkligen att ha internet på mitt rum igen...men sen har man ju världen bästa kusin som förmodligen kommer köpa en NY raoter så man kan surfa på rummet igen för hoppningsvis =) LÄNGTAR!  nej gud nu ska jag inte tråka ut er mer! kommer förhoppningsvis lite nya bilder i eftermiddag! tror det blir lite från när jag o Carro kanske spelar WII med =) haha får se vad det blir för foto ;)


see yaaa...puss

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!

hoppas det blir ett toppen år:)

popssR' ♥

2010-12-31 @ 13:33:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***