♥ Sjukling!

yes, har varit små förkyld nu i minst 1 månad men det har nu blivit värre...har fått en hemsk hosta med som gör att ajg knappt kan sova om nätterna...var hemma i förgår från jobbcentret o igår hade vi jobbsök hemifrån..men seriöst..tror dom verkligen att vi söker jobb hemifrån?? haha nej inte nånstans säger jag! men iaf...jag har sovit sjukt dåligt nu dessa 2 nätterna o har inte alls haft ngn motivation till att ens sitta vid datorn...o seriöst mina vänner..det är REKORD...sjukt..haha!

men iaf...ska väl snart äta julbord här på centret...mår typ inte alls bra egentligen så hoppas det är snart så man kan åka hem...hostar ihjäl mig här inne asså...glömde ta hostmedicinen imorse!...Fy fan vad det snöar o blåser här på tal om ngt helt annat...shit....jag kommer få damp sen när jag kommer ut! jag går till AF fort som fan o lämnar lappen sen ska jag fan HEEEMMM!
nä nu pallar jag inte skriva mer...


glöm inte bort tävlingen...bara 2 st som tävlar änsålänge ju...kom igen nu!
tävlingen hittar du här
  >>>LÄNK<<<

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Sv; Hej, förlåt för sent svar på kommentaren. Har haft fullt upp med massa annat :)



Hur är det med dig då? :D

2010-12-16 @ 20:57:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***