♥ Söndag!

Sorry för dålig update idag...det ska vi åtgärda imorron...kan dock inte publicera bilder så det får vänta tills jag kommer hem på kvällen! men kan ju lova er att ni får se lite från min iphone då...hihi...hoppas det duger...tänkte bjuda på mina apps nämligen o senare på kvällen så får ni nog se vilka som har bild på sina nummer o vilken bild dom har ;)

iimorron blir det jobbcentret sen blir det åka till mamma för att sen åka vidare in till hbg..typ väla, clas ohlsons osv osv...ska handla lite julklappar till! sen just nu håller jag på att synkronisera min telefon med massa ny musik, bilder o apps!

men iaf, sängen kallar nu för ska upp tidigt imorron!
sov gott...



puss =)

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja alla gör sånna just nu, rätt tråkigt men men :P det är vanliga bilder iaf.

2010-12-06 @ 10:50:47
URL: http://candis.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Photoshop!

2010-12-06 @ 10:59:12
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***