♥ Tråååk..

har tråkigt just nu...sitter o spelar airhockey på min telefon...förlorar bara typ...haha!  annars sitter jag o letar fotograf företag som jag faktiskt ska ta o ringa i veckan...har hittat en i helsingborg som jag verkligen vill jobba med...läser hennes blogg med så det e bara super =D hihi....har delvis hittat 8 st till ju men vill helst jobba med >Lisa Wikstrand< hihi...men iaf...ska ta o spela lite bowling här på datan sen hahah!


see yaa när jag kommer hem...
då bjuder jag på mian Iphone apps ;)  - missa inte det

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Noope, för jag orkar inte hålla på med alla hundratals efterfrågor som kommer dyka upp för att många inte fattar ändå hur man gör :P du får googla!

2010-12-06 @ 11:03:04
URL: http://candis.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Kan man grunderna och dylikt till photoshop är det inga problem att fixa det. Tror inte det heter någonting och det är något jag lärt mig själv iaf. Men man klistrar ju bara bilder över andra bilder.

2010-12-06 @ 11:11:20
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***