♥ väla

var som sagt på väla med mamsi idag och handlade lite...fixade ngn julklapp till kusin annars var det mest grejer till mig sj haha...iaf...lämnade in min kamera på service idag =( buhu saknar....spiralen under avtryckar-knappen hade gått av tydligen så ja...som tur va så hade jag garantin kvar på den så slipper betala =D wihoo...men som sagt...handlade ju lite...på cubus hade dom då "tag 3 betala för 2"...här kommer det iaf...

 
Byxa Cubus 149 kr st. L
Tröja Cubus 149 kr st. XL



Tröja Cubus 149 kr st. XL



Din sko 399 kr st. 39


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Det är vanliga bilder utan bakgrund som jag har lagt in. Scrapbooking kan man också kalla det för.

2010-12-05 @ 16:53:46
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***