- Thuresa!...Beslutångest

Hellu!

Pengarna till Iphonen är skickade säger han..o då borde dom kommit idag eller så kommer dom imorgon...tror inte på att pengarna är skickade i vilket fall som helst...han sa att han fick sälja sin mobil för att få ihop hela summan...o nu säger pappa att om jag får pengarna så ska jag lämna tillbaka dom...men jag vill ju ha min Iphone..plus att den mobilen jag har nu är så jävla jobbig asså...men men...får väl se...ska nog snacka lite med mamma om det med...får se vad hon har att säga då....Vill verkligen ha den....o måste då ner i stan o låsa upp mobilen med så jag kan ha comviq i...annrs är den ju bara kopplad till "3" o de vill jag inte...vill ha mitt comviq ju...men aa får väl se hur det blir...

Kollade Let's dance innan iaf..o en massa program innan dess...typ OTH, AFV o något om ngt med att dom fixar en frisörs salong o hjälper alla att komma överrens igen osv osv...haha...efter let's dance blev det solsidan...dom e verkligen roliga dom :) sen åkte gudrun ut..ÄNTLIGEN...nu ska bara WILLY åka ut med sen behöver inte fler åka ut tycker jag =P haha just nu kollar jag på "Boston Ilegal"  stavning =P haha...ska snart sova...men en sak har jag fan i mig beslut ångest för...



vilken av dessa ska jag köpa om jag får pengarna så jag kan köpa min Iphone??

Den rosa skippar jag nog...så blå eller svart???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***