- Thuresa!...Besök/tv

Hellu!

vaknade runt 1 tiden...har varit hemma sj en stund sen...var ute o fotade lite, blev inte så värt mkt eftersom jag inte pallade =P   pappa kom hem sen iaf, o medans han var borta så gjorde jag makaroner o fixade disken osv...sen nu ikv kom Erica o Kalle =)  har ätit o snackat lite tskit osv om man vill kalla det så =P  har precis duschat...erica o kalle sitter där uppe....jag kolalr på "Crocodile Dundee" här nere iaf så jag tänker då inte gå upp  =P  inte förens dom ska hem typ =P haha...fixa nyss till designen här..en slarvig en men ja...blir bättre sen...ska ladda hem lite fler penslar osv sen tänkte jag...

hmm jaa vad ska man göra...var ingen dans idag, de hade jag glömt...annars hade vi slutat på dansen nu typ...nästa vecka e det dans iaf =)   imorron ska jag hjälpa pappa att städa, suck...men ja, de lär väl gå ändå...ska se om jag kan bli klar någerlunda i tid så jag inte missar "One Three Hill, AFV & Greys Anothomy"  mina viktigaste program o sen e det väl säkert lite csi senare på kvällen som osså gillas  =)    nej nu ska jag logga in i tv:n igen =P haha...hänga handuken på tork, borsta håret osv...sen är jag nästan klar för sängen =)
ska redigera lite av dom nya bilder,...får se om dom dyker upp redan ikv eller om det blir senare i veckan...Ska se "Prom Night" sen..Skräck/Thriller...hatar sånna men den verkar skit bra iaf...Men vi hörs...hmm...

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***