- Thuresa!...mellorepris

Hellu!

dagen har varit okej, blev kalopps till middag, o sen diskade jag...as tradigt..hoppas vi får vår nya diskmaskin imorron asså, kommer seriöst slänga ut allt i snön annarsö...haha...aja..jag har suttit o gjort ny design iaf...men vet inte om jag ska lägga upp den, blev inte så fruktansvärt nöjd med den så tror jag skiter i det...men jaja, sitter o kollar på reprisen på melodifestivalen, den som jag missade igår för att vi var i hbg o hade skoj...men mello går på SVT24 ifall det är nån som vill se...ska kolla det iaf, upp o ta hosmedicin innan jag kväver mig sj helt seriöst...sen ska jag nog sova...om jag kan...annars blir det väl ngn av dom nya filmerna jag laddat ner...

 

Redigerade lite bilder på Lisa Stadell♥ innan idag...blev nöjd faktiskt, så söta...
 


Nu ska jag redigera lite till medans jag kollar på mello..sen blir det bingen för min del...
messa lite med babe med ;)


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***