- Thuresa!...Rastlös

Shit det var ett tag sen man skrev här faktiskt...ska väl försöka komma igång lite nu...mkt i skolan nu...Har hänt en del här faktiskt...i Söndags så blev jag 19 (31/1)...bara 1 år kvar sen blir dert systemet ;) så tycker detta året kan gå fort =P fast sommaren kan gå riktigt långsamt...iaf om jag får vara med på Diggiloo...vilket jag inte tror ändå men hoppas =)  Ska få en Iphone av en kille...den kostade typ 5000..så väntar bara på att han ska få hem den till sig o sen att han ska skicka ner den till mig...så hoppas den kommer snart...sitter iaf o lyssnar på lite Camilla låtar =) skit bra, som alltid =D hehe...tänkte jag skulle kolla på ngn film nu iaf...

pusss

Saknar min snuttefis <3


Kommentarer
Postat av: gulnaz

sjukt gulligt av dig! släng gärna in kommentarer då och då så gör jag detsamma! :) fin blogg du med!

2010-02-04 @ 18:24:14
URL: http://gulnazsaida.blogg.se/
Postat av: gulnaz

sjukt gulligt av dig! släng gärna in kommentarer då och då så gör jag detsamma! :) fin blogg du med!

2010-02-04 @ 18:24:16
URL: http://gulnazsaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***