- Thuresa!...Drömmen

Inatt drömde jag världens bästa dröm..ända tills jag vaknade..så sur jag blev haha!!

Jag har ju anmält mig till Diggiloo för att få vara deras "persoliga assistent" under Maj-Augusti tror jag de e..o jag drömde då om att jag fick ett mejl från Åsa som sköter detta med Diggiloo o sånt..att det var jag som hade vunnit o jag fick en hyper kick o typ bara skrek o hoppade o kände att jag äntligen skulle få komma iväg på ngt som jag verkligen kommer lyckas bra med...o att jag skulle få komma ifrån pappa o allt bråk här hemma...iaf..Sen började de närma sig för avfärden..1 vecka innan så var jag o mamma ute på stor shopping o handlade de som behövdes till resan då..o jag gick med ett leende på läpparna exakt hela den veckan...sen var det dagen innan vi skulle åka..va skit trött på dan sov lite o så..sen till natten..sov inte alls, kunde inte, bara för att jag var så hyper o nervös inför denna turnen jag skulle få åka med på...vet inte var jag gick på bussen men jag kommer ihåg att bussen nästan var full...fattades nog bara några stycken...vi tog en paus o jag skuttade runder till precis alla..pratglad som fan var jag...sen var det dags att åka igen...sen somnade jag o sen nästa gång jag vaknade så var vi framme...lunchen skulle dom börja med..vi andra spelade fotboll eller ngt annat för att roa oss fram tills maten var klar...dagarna gick o träning o musik o människorna kom o gick förbi en hela tiden..Jag umgicks mest med Lisa Stadell o Sara Löfgren...dagen närmade sig för premiären..jag var sjukt nervös men ändå glad...jag fick sitta längst fram i publiken..sicken upplevelse..hur kul som helst..o sjukt bra ju..visst några småfel gjorde dom ju men de blev ju bättre ju mer dom tränade...Några veckor in på turnen så kom..Lisa:s man Jakob Stadell ner med deras barn och jag hade jätte kul med barnen, vi lekte o hoppade runder....hade jätte kul...Har ju en tendens att få nästan alla ungar till att tycka om en ju (om man får skryta lite haha) Lisa är bara för söt o go, hon verkar vara över snäll o rolig...Popcornfrisyren..haha vet inte hur många gånger jag sett de klippet..älskar det...vart hon fått popcornfrisyren ifrån vet jag inte..hon måste ha snott den ifrån Mojje ;) haha....nej de skulle hon aldrig göra =P haha!...Innan jag upptäckte Lisa så var Celine Dion o hon va heter hon...Whitney Houston (stavning) mina förebilder inom sången..o genom dansen så var det nog typ Jennifer Lopez eller ngt..ingen aning...men de försvann ända tills jag upptäckte Lisa Stadell..Hon är ju sjukt grym på o sjunga o dansa...Hon är verkligen min förebild nu =) Man kan liksom inte få nog av henne..haha låter ju som om jag e besatt av henne...men NEJ de e jag inte...bara berättar hur grym hon är =D

Sen vaknade jag o blev skit sur när jag insåg att det inte alls var sådär bra som jag trodde =(
men men..vill bara att Åsa ska berätta vem som vunnit...man hoppas så mkt på att de ska bli en sj så om de inte blir de så kommer man nog bli lite besviken...men jag får väl vackert vänta o se...aja..ska lyssna på
Lisa o Jakob nu =)
Jakob & Lisa Stadell - Tonight
=)♥


Tjingeliiing...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***