- Thuresa!...Film, Bilder

Har suttit o kollat på  "stolthet & fördom"  nu...den e faktiskt rätt bra..men inget jag skulle kunna se igen precis!...Fattade inte alls vad den gick ut på egentligen men skit samma!  Har typ fett tråkigt...har legat pall nu i 4 dar...var ute o fotade lite vinter bilder idag faktiskt...halkade o satte mig i snön så fick en stor vår fläck där bak sen...Farmor satt säkert o skrattade åt mig, haha"  ska se Navy CIS nu iaf..sen får vi väl se om man hittar ngr fler kriminalare..annars får jag väl slå på  "New Moon" om jag orkar se den...har inte sett den inu...men den verkar ju vara skit bra så jag får väl slå på den tror jag..Fortfarande förkyld o allt skit..pallar inte...iaf, har suttit o redigerat hela dan idag...e rätt fyrkantig i skallen nu skulle jag tro :P haha...

nej men här e ngr bilder jag gjort idag iaf..plus designen jag har..bakgrunden e typ helt cp..få ha hjälp att fixa den sen..men men..nu börjar CSI...tydligen de jag såg innan i eftermiddags...ska slå över till 4:an ist o kolla på "Jordan rättsläkare" då ist...skriver mer inatt o om inte så hörs vi imorron =)
PUSSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***