- Thuresa!...Före & Efter + text

Hellu!

vaknade vid halv 1 med ont i halsen, fick spenat o falukorv o potatis till middag, skit gott...kollade på film inatt, va vaken hela natten o gick o la mig halv 7 imorse...kollade på Tellitubbies (stavning) de va typ 100 år sen man såg de programmet...men man kommer ihåg sångerna, lite kul fakitkst :P haha...just nu e jag as trött...kollar på "The Hills" ska vila en stund tänkte jag..iaf tills vi ska äta vilket kan va om 1 timme kanske..e inte så speciellt hungrig men jaa...ska vila en stund sen ska jag duscha o sen redigerar jag kanske lite!...här kommer iaf ngr jag gjort...


Före                           Efter
 

Före                           Efter
 

Före                 Efter
 

Före              Efter
 

Före                            Efter
 



 

Kommentarer
Postat av: emma

precis gjort en ny blogg, gå gärna in och kolla:)

2010-01-27 @ 20:58:46
URL: http://emarosen.blogg.se/
Postat av: karolin

snyggt

2010-02-01 @ 21:35:55
URL: http://karolinchambel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***