- Thuresa!...GLAD

Idag ni, det är en jävla bra dag =D fick mitt objektiv idag, men får det tyvärr inte förens på söndag, SUCK...men huvudsaken e att jag får det =D hihi..så jag har en bra dag nu ikv iaf...har även fått en mjuk o skit go kudde så jag slipper sova med 3 kuddar...så ska ha den nya o sen en annan till sen ska jag inte ha fler...men iaf...såg 2012 inatt, den va skit bra..men sjukt lång fan! men men, den va bra iaf...har varit aktiv idag tycker jag...kanske lite väl för mkt =P haha...aja...Imorron är vi LEDIGA =D så jag ska boka klipptid o se om jag får ngn imorron...sen på lördag eller söndag ska jag färga håret..o sen på lördag förmiddag ska jag, Annika, My, jessica o Sara till hbg o bli fotade =) sen kommer det gäster på kvällen =) sen blir det typ bara bättre o bättre skulle jag tro =P haha

Har gått o blivit lite galen i Ola - Nathalie igen...den är väl ganska ute nu men jag spelar den för fullt här hemma iaf...Har ju även ett klipp från Diggiloo, med vackraste Lisa Stadell =) finns ingen bättre än hon ju...hon är med lite överallt ju såklart men som längst är hon mellan 1-1.17 minuter...där mellan dom..så bara till att kolla...super bra e hon =D

Nu ska jag sätta igång tv:n o sen blir det mer film ikv =)
Ska nog få en ny mobil av en kille om typ 2 veckor om han kommer till mig som allt e planerat från min o hans sida =P haha

puss

Kusin Felix ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***