- Thuresa!...Rastlös

Gomiddag...för en gångs skull sov jag hela natten...eller ja la mig vid halv 4 men sov till kvart i 1 fan..skit skönt...men mamma blev lite sur för att hon hade varit nere o kallat på mig typ 2-3 gånger men jag hade somnat om..men de va skönt att få sova ordentligen iaf...kl e redan halv 3, tiden har gått skit fort...men iaf..sitter i sängen med datan i knäet, funderar på att redigera lite snö bilder som jag tog igår..min kamera e ju typ halv pajj för skärpan vill inte göra sitt jobb så jag får röra på linsen där framme ist o hitta skärpan sj..skit jobbigt...så vissa blir suddiga o vissa blir bra...de e ju 13dagen idag eller va fan de heter så mamma jobbar inte..jag vill åka till väla o få de gjort med min kamera men de e ju skit mkt snö här så mamma vill säkerligen inte åka ut nånstans...o jag har smittat pappa, som vanligt så brukar jag alltid göra det...mamma är den som aldrig blir sjuk, typ 1 gång om året...annars e hon ALLTID frisk...skönt på ett sätt..men aa...just nu på tv e de familjer som har typ överdrivet många ungar...kanal 4 iaf.....men nu ska jag redigera lite sen ska jag vila ngn halvtimme, börjar fan bli trött :O   blir film sen iaf...hörs senare idag...har fan blivit hajj på att uppdatera nu :D good good :D haha

puss & kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: så lite så.

Nej faktiskt inte.. det gjorde inte så ont på foten, dock var det jobbigt innan man började sticka sig själv med nålen haha.



ja jag får försöka lägga upp bilder när dem läkt.



du kan ju kika här så länge http://fluffydeamons.blogg.se/2009/december/lite-av-julklapparna.html#comment



där har jag övat lite

2010-01-06 @ 16:04:21
URL: http://fluffydeamons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***