- Thuresa!...Skadeglädje

Idag har jag typ SKADEGLÄDJE...fy fan asså =P hahah
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag blir 19 o jag har önskat mig en ända sak..ett objektiv...fy fan asså...skit glad, hittade ett på Elgiganten nu  70-300mm de som jag ville ha =D kostar bara 1449 spänn med...så mamma ska nog beställa det genom internet eller så åker vi nog dit imorron allaredan... =D




1 449:-    (typ KÖP MAMMA KÖÖÖÖP) haha

Kraftig telezoom med SLD-glas för Canon kameror.

Kraftig telezoom med SLD-glas (Special Low Dispertion) för kompensation av kromatisk aberration ger klara fina färger och mycket god kontrast. Närgräns 1,5 meter i normal-läge, 95 cm i makro-läge. Ett utmärkt val för porträtt, natur och sport

SIGMA OBJEKTIV 70-300/4-5.6 DL MAKRO S II.
Objektivtyp: Tele - Zoom.
Linskonstruktion (linser/grupper) 10/14.
Bildvinkel: 34,3°-8,2°.
Brännvidd: 70-300 mm.
Största bländare: f/4-5,6.
Minsta bländare: f/22.
Närgräns: 150/95 cm.
Förstoringsgrad: 1:4,1 (1:2).
Filterdiameter: 58 mm.
Fokusering: autofokus, manuell fokus.
Bildstabilisator: Nej.
Mått (längd x diameter): 119,5x76,6 mm.
Vikt: 530 g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***