- Thuresa!...6/7-10

tjo!

varit på teorin idag, sjukt tråkigt men de gick typ sådär...hata teorin fast den måste göras! hade halkan igår, fy fan va kul, fast i början var det läskigt haha! trött som fan e jag med! imorron ska vi till halmstad på ngt äventyrs bad skit grejs o mög med kusinerna! ska väl bli kul hoppas jag! skiter i kameran så får bli mobil bilder isf!

sitter o kollar på so you think you can dance, halvsover faktiskt!!!
tänkte sova nu, as trött..ska upp halv 7 imorron så fan ingen sovmorron där!   SUCK  =(
idag var vi på familia, jag körde som vanligt...hitta ett par ballerina (mina gammla är totalt utslitna) 2 linnen o en PS bok...så har suttit o försökt göra ngt liknande...går åt helvete!
så ja...nä nu skiter jag i detta!!!

GONATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***