- Thuresa!...Diggiloo ♥

Snart diggiloo, typ den 30:e i Båstad! längtar...hihi!!!..hoppas det går fort nu så det blir dax...så får jag se om mitt objektiv räcker ner till scenen eller va fan det nu gör...annars får jag väl spara ihop till ngt bättre! hmm...för vilka pengar..jadu! tjäna pengar på bloggen hade ju inte varit fel faktiskt!


för övrigt så kollar jag på tv, ngn film på 4an...skit bra iaf! sitter o redigerar lite bilder! hmm, fixade ny design för ngn dag sen...blev nöjd =)  jaja, ska fortsätta kolla på tv nu o redigera lite i pauserna!



Fin bild på Lisa Stadell...Bild lånad från http://www.diggiloo.com/pressrelease.aspx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***