- Thuresa!...nattinlägg

kl e typ halv 3, jag e kalas varm men inte trött, snarare ont i huvudet! vill kola på ngn film men orkar nog inte..jag vet inte...haha btw. smällde en mygga innan...om ni ville veta lixom  xD

kusin åkte hem i måndags, han har sovit här nu sen i lördags faktiskt...o i söndags på åskade det så det blev varken tv eller data för min del så jag o kusin tog fram den dära bärbara dvd:n eller va fan dom heter, iaf tog fram den o satte oss o kollade på hans film "scooby doo" rätt roliga dom faktiskt haha...O sen kollade vi "På andra sidan häcken" typ as längesen jag såg den faktiskt! men men...han kom i säng runt 23 tiden, somnade säkert som en stock med =) jaja..det blir film nu iaf... "An Education" blir det..hoppas att den är bra...gonatt alla..hoppas ni sover gott hihi =)


Fråga mig inte varför jag la upp denna  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***