- Thuresa!...Dagens dag, hihi

Idag har varit en okej jag...segt att gå upp imorse vid halv 8 o ta mina tabletter, fy fan...men gick in i mammas säng o sov sen ju =P vaknade upp igen vid 12 tiden typ..gick in i duschen på en 20 min, å mat o sen stack jag o mamma till väla och det blev en massa fint...Dels ett par Jeans, tshirt, mjukisbyxor och en ny bikini...Så det har varit bra...Innan väla var vi även in om Jysk..o blir typ irreterad när mamma ska på o pilla på allt bara för att jävlas med mig...hon e så tråkig då =P...Men iaf...efter väla o allt så körde mamma till hyllinge så jag körde hem därifrån...gick kanon...ska köra 7.30 nu på tisdag...o sen börjar vi inte skolan förens 13.30 typ...ORKAR INTE...men men, måste få kört lite nu...måste in o plugga teorin denna veckan asså...MÅSTE MÅSTE MÅSTE...Har kollat film på kanal 3, slutade för en stund sen..den va då sådär...men men..tänkte formatera om data fanet...men vet inte om alla mina bilder osv får plats på mitt USB minne, men ska testa iaf...fast då måste jag installera om internet, virusskydd, sims, Photoshop osv osv...o de orkar jag egentligen inte...men det kanske är bra för datorn att bli formaterad minst 2 gånger per år..jag vet inte...ska ladda ner lite film nu tänkte jag...sen får vi se om jag kollar på ngn just nu eller om jag går o lägger mig...börjar bli trött..men iaf..bilder på dagens inköp kommer imorron ist...orkar inte just nu...
Puss o gonatt


Snuttefis♥
plus Egen bild =)


  


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej! Hörde att du kanske kunde hjälpa mig angående min blogg (Jessika skvallrade ^^), min meny ligger allra längst ner på sidan å dt e störigt (eftersom den absolut inte ska vara där, haha) in där å kolla själv. Tror du att du kan fixa dt? Tacksam om du kan! :) kram Angelica.

2010-03-26 @ 15:14:16
URL: http://klickit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***