- Thuresa!...Lögnare

Pengarna har inte kommit alls, så han har inte skickat dom..kunde jag listat ut från början! men men...sitter o kollar på DH nu iaf sen blir det GREYS sen tough love eller vad det heter o sen blåsningen o sen music and lyrics...mkt på tv:n idag o pappa klagar redan...Han kan aldrig hålla käften, så trött på han...ska bli så jävla skönt att flytta hemifrån sen asså...men då kommer han väl att besöka mig varannan timme o sen gå igenom mitt kylskåp, papperskorg osv osv...dom ska in få ha min extra nyckel iaf..NO WAY....Skola imorron som vanligt..fy fan..så jävla skol trött nu asså...men aa...

Efter gymnasiet så ska jag se om jag kan jobba lite inom foto o sånt...lägga ut anonnser i tidningen osv...får hoppas att det blir ngt...har suttit o redigerat ngr bilder nu iaf...blev rätt bra....
nu ska jag fortsätta kolla tv iaf..hare göttans...

  
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***