- Thuresa!...Helsingborg today

Hellu

Ska in till pappa Dibbe idag...får se vad som händer...ska ta bussen senare idag...ska packa lite..platta håret osv...Vill träffa moster, typ evigheter sen sist...men iaf..mina syskon kommer förhoppningsvis vara där...iaf 2 av 3...sitter o lyssnar lite på spotify men ngn jävel använder det så hackar typ skit mkt..men men, får stå ut med det antar jag, ska ju snart åka så...Funderar på om jag ska ta kameran med mig..hmm...fota lite i hbg kanske...får se om där e ngt fint vill säga...nu ska jag fixa lite bilder...gjorde aldrig det igår...men men...ska spela in ngn video sen o lägga upp här...får se...MÅSTE jobba med mitt projektarbete imorron o typ lite ikv..ska vara klart till tisdag...ORKAR INTE...Hörs...


puss, Volim te♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***