- Thuresa!...Musik...

Sitter på mamma och pappas data nu...marie, mathias o kusin e här...kusin ska väl hem snart...han kom o väckte mig imorse med en jävla kobjällra o jag hoppade seriöst 20 meter upp haha...Fy fan va rädd jag blev haha...Ska fortsätta lite senare med mitt personliga brev sen måste jag fan skicka in ansökan...eller ja kan ju egentligen gå ner med den så dom får se mig i samma läge med ju =)  men iaf...ska redigera lite bilder på en hemsida nu...se om de ens funkar..HOPPAS...fasnade för denna låten med...
o ska försöka att bli bättre på att uppdatera nu faktiskt =)


puss


Kato feat. Jon - Turn the lights off (Radio edit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***