- Thuresa!...ORKA

hellu!

Jobbar med min APU till Tiina o Bibi...not funny men måste göras tyvärr...aja...
mamma åkte till stholm nu vid 5 tiden imorse med sitt jobb så hon kommer inte hem förens imorronkväll  =(
Får stå ut med pappa, buuhuu haha...
jaja!!

Jag skickade ju in en ansökan till ett jobb nere på koppis, men fick inte det för dom ville ha förskolelärare men dom tackade för visat intresse...fuck dom...jaja...jag får väl köra på mina bilder o som fotograf då...När det är balen så ska jag komma dit o fota iaf, o sen kommer nog kameran följa med hela sista veckan då det komemr se ut såhär...

Måndag: Balen
Tisdag: Lediga
Onsdag: Studentlekar
Torsdag: Middagen
Fredag: STUDENTEN

Balen ska jag inte gå på iaf..vill inte...men komma o fota ska jag =)
men ska på efterfesten sen på kvällen, efter balen då...börjar vid 23 o sen typ till 3 på natten eller ngt sånt...får se..har köpt biljett iaf eller va fan det blir...sen på fredan blir det ju studenten o en massa gäster hemma osv o sen på kvällen blir det efterfest där med...ska bli grymt =P haha


NU:  L Ä X A


    hahaha...ironi =P

Kommentarer
Postat av: Jessika

mm vist...in your dream

2010-05-19 @ 09:17:44
URL: http://nasanova.blogg.se/
Postat av: therese

haha min kompis satt och skrattade åt honom i evigheter, utan anledning :D

2010-05-23 @ 23:15:24
URL: http://thereseekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***