♥ Jobbcenter

Tjah!

What's up? haha nej men seriöst, vad händer?  jo jag sitter på jobbcentret nu, har gjort sen lite innan 8...sen sitter jag faktiskt o kollar efter min hund som jag vill ha....men hittar inte rasen nånstans så lite lack för det. buhuu...så får allt söka vidare som en idiot....ville ju ha en amstaff innan..klart det vill jag fortfarande men nog allt lite mysigare med denna rasen faktiskt!...men iaf...ska ta o leta upp lite fotobloggar med o se om dom e värda att lägga till i mina länkar =) hihi


pomeranian (dvärgspets) tempelmix & långhårig tax

 Bild lånad från Amanda Jansson
Ohstlin.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***