♥ Shit..

Ett bra jävla tag sen jag skrev nu! har inte haft någon motivation alls faktiskt...inget att skriva om o ingenting att visa i bildväg heller känner jag! men iaf har klippt mig så har rätt kort hår nu..inte jätte kort men klippte av en bra bit iaf, klippte upp det o skaffade snelugg fast den blev dock inte som jag tänkt mig men ja den funkar ju iaf!

Ehm, har jobbat nu Tis-Tors oidag sov jag till halv 3 så sjukt skönt faktiskt...så har inte gjort så hemskt mkt idag, hade tänkt gå ut o fota en stund innan men det blåste så hemskt o regnade för fullt! så har bara varit här hemma, städade mitt rum lite o fixade så nu kan man äntligen se skrivbordet igen iaf...lite musik o kollat hundar på blocket o sånt har annars varit på topp idag...sen nu sitter jag o kollar på Mr Bean på 3an..haha han e rolig han!  men iaf, ska för en gångs skull ta o redigera lite bilder o sen får jag ta det i pauserna på Idol....Ska även se om jag kan slå till med en ny design kanske...slänger in en ´gammal design sålänge!...Nu ska jag iaf gå upp o hämta min glass o kolla lite på Mr Bean tills Idol börjar! =)

Tjong Tjong





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***