♥ Dag 4

4 dagar nu o har fortfarande inte gjort ngt åt det! kanske dax att fixa pengar så man kan köpa det nu i veckan! Får pengarna från försäkringskassan på fredag men hoppas på att jag får dom lite tidigare än då! men men...har suttit o kollat på reprisen av "ensam mamma söker"! sen nu vid 4 på kanal 5 e det repris av "lite sällskap" o sen vid 6 tiden ikv blir det film "just my luck" o sen vid 21.30 blir det en till film "shall we dance" sen blir det till att sova lite!

o nu ska jag upp o käka ngt för jag börjar bli grymt hungrig...visst ska ju äta om typ 2 ½ timme men ändå! efter det ska jag nog redigera lite bilder...om jag orkar! hörs senare

tjingeling ling tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***