♥ Händelser

Sorry att jag inte bloggade något igår men jag var sjukt trött när jag kom hem efter jobbet igår! så jag käka bara ngt sen gick jag o la mig i sängen, kollade top model sen somnade jag runt 9 tiden typ! sen har jag sovit fram tills nu! nyss ringt o bokat tid hos vårdcentralen i åstorp för att kolla min ständiga huvudvärk! sen här efter ska jag ta en snabb dusch o sen ska jag ta bussen till jobbcoatchen som e sista gången jag snackar med henne sen där efter ska jag till körskolan o köra gärnet på frågorna där....vill klara åtminstonde 1 prov idag annars blir jag då sur på mig sj! får se hur det blir med huvudvärken bara! hmm....ehm....ja nu ska jag väl vila en liten stund till innan det blir duschen kanske! sen får vi se...JO...jag hade ju en tävling men de e ingen som e med i den så de va tråkigt!


Svaret är iaf Jessica Alba...



nu drar jag, tjingis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***