♥ Lisa Stadell

Såg på TV4 play igår när Carina berg flyttade in hos Andreas Lundstedt för en natt då Lisa Stadell, Tess Merkel, Sarah Dawn Finer, Petra Mede m.fl var där på lite fest....men rätt störigt ändå för jag fick fel på klippet hela tiden så var tvungen att ladda om det hela tiden...var nära på att slänga datan i golvet hihi, men hade jag gjort det o den pajjat så hade jag fått vara data-lös!...men iaf...Här är en bild från den kvällen med Lisa o Andreas pojkvän Nicklas =)






Sen nu inatt så drömde jag en helt sjuk dröm, Jag, mamma, Besse o hans föräldrar hade åkt upp till ngt ställe iaf där Diggiloo skulle spela o sånt på kvällen...det hade regnat hela dagen så vi hade varit inne o kollat på film o så o sen helt plötsligt så var vi i Ullared o handlade en massa...jag vet inte vad jag hittade men det var typ ngn form av en stor väska plus att man kunde veckla upp den så man kunde ha den i en solstol..ehm ja...fråga mig inte haha....därefter hade jag hittat filmer, 2 för 99 kr så jag la dom där i o stängde väskan...hade inte ens kollat vad väskan kostade men såg sen på kvittot att den kostat 399 kr..haha! plus jag hade hittat en massa annat med, men därav alla filmerna låg i väskan så dom blev aldrig betalda av nån konstig anledning haha...men sen var vi klara där iaf o det var dags att gå ner till Diggiloo...dom hade börjat o spela o höll på i ca 20 minuter sen slockna allting, strömmen hade gått haha....så dom fick ställa in allting så jag gick o letade upp Lisa istället för o snacka med henne...när jag hittade henne osv så stod vi o snackade bra länge...av ngn konstig anledning så började jag locka hennes hår med en...

o sen började jag o sminka o hitan o ditan o sen var vi o fotade en massa modell bilder typ! sen där efter så kom vi in på tatueringar o då kom vi överrens om att jag skulle göra en tatuering på foten där det stod Lisa Stadell ♥ så hon skrev dit det


Kommentarer
Postat av: veronica

tack! Självklart kan jag det :)

2010-10-28 @ 10:16:04
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***