♥ Regn Regn Regn

Gud så trist med regn...är dyblöt ungefär...mina mjukisbyxor samt munktröja är genomblöta! najs, NOT...åkt med mamma till jobbet idag iaf o sen gick jag till vårdcentralen o snackade om min huvudvärk som jag har jämt o ständigt! kanske behöver glasögon...hum...visst har velat ha glasögon för skojs skull men om det skulle bli så att jag behöver det på riktigt så e det nog inte lika skoj längre haha!...men iaf...var in om på körskolan sen o körde lite där...gick inte alls...gick till bussen sen o det regnade ju...SUCK....genomblöt o fryser som en idiot! jupp jupp!...kom hem iaf o pappa börjar hacka på mig direkt...inte nog med att pappa gör det utan andra ska med göra det...blir så trött på det! aja....ska in o ta en varm dusch för nu e pappa påväg ner i källaren med dammsugaren så han kommer väl dampa ytterligare lite till på mig....

skriver mer sen efter o lägger upp lite bilder!



TJIIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***